Home ASSOCIA-T’HI

ASSOCIA-T’HI

4 Raons per formar part de la

Participar en accions de debat en el si de la societat civil sobre el fet nacional.

Contribuir a construir lligams entre les entitats dels Països Catalans.

Contribuir a construir un projecte nacional basat en els valors de la democràcia, el pluralisme i la llibertat.

Donar suport a les activitats promoció de la llengua i l’anàlisi del fet nacional català a través dels premis i beques de la Fundació.

FORMULARI

Fes-te amic (pagant una quota anual)Fes un donatiu únic

30€40€60€Una altra quantitat

HomeDona

Vull estar al dia de les activitats de la Fundació

Estic d'acord amb la  politica de privacitat

Autoritzo i dono permís a domiciliar l'import especificat

O si preferiu poseu-vos en contacte amb nosaltres per correu a info@fundaciocongres.cat
També podeu fer donacions al compte corrent: ES06 3025 0001 1514 3346 1975

Beneficis fiscals persones físiques

Podràs desgravar-te el 75% de tots els donatius fins a un màxim de 150€. Podràs desgravar-te també el 35% de l’import dels donatius que excedeixi els primers 150€. A partir del 3r any en què col·labores amb una quantitat sempre igual o superior, en lloc d’un 35% passaràs a desgravar-te un 40% sobre l’excès dels primers 150€.

Beneficis fiscals persones jurídiques

Com a empresa podreu deduir-vos de l’impost de Societats el 35% de l’aportació a la nostra entita. A partir del 3r que aporteu una quantitat igual o superior us podeu deduir un 40%. La base d’aquesta deducció no pot excedir del 10% de la base imposable del període impositiu. Les quantitats que excedeixin d’aquest límit es podran aplicar en els períodes impositius que finalitzin en els deu anys immediats i successius.