Home FES-TE’N AMIC

FES-TE’N AMIC

raons per fer-se amic de la Fundació
Participar en la renovació del pensament catalanista al segle XXI.
Participar en accions de debat en el si de la societat civil sobre el fet nacional.
Contribuir a construir lligams entre les entitats dels Països Catalans.
Contribuir a construir un projecte nacional basat en els valors de la democràcia, el pluralisme i la llibertat.
Donar suport a les activitats promoció de la llengua i l’anàlisi del fet nacional català a través dels premis i beques de la Fundació.

FORMULARI

Fes-te amic (pagant una quota anual)Fes un donatiu únic

30€40€60€Una altra quantitat

Vull estar al dia de les activitats de la Fundació

Estic d'acord amb la  politica de privacitat

Autoritzo i dono permís a domiciliar l'import especificat

O si preferiu poseu-vos en contacte amb nosaltres per correu a info@fundccc.cat
També podeu fer donacions al compte corrent: ES06 3025 0001 1514 3346 1975

Beneficis fiscals persones físiques

Podràs desgravar-te el 75% de tots els donatius fins a un màxim de 150€. Podràs desgravar-te també el 35% de l’import dels donatius que excedeixi els primers 150€. A partir del 3r any en què col·labores amb una quantitat sempre igual o superior, en lloc d’un 35% passaràs a desgravar-te un 40% sobre l’excès dels primers 150€.

Beneficis fiscals persones jurídiques

Com a empresa podreu deduir-vos de l’impost de Societats el 35% de l’aportació a la nostra entita. A partir del 3r que aporteu una quantitat igual o superior us podeu deduir un 40%. La base d’aquesta deducció no pot excedir del 10% de la base imposable del període impositiu. Les quantitats que excedeixin d’aquest límit es podran aplicar en els períodes impositius que finalitzin en els deu anys immediats i successius.