Home Jordi Jiménez Guirao

Jordi Jiménez Guirao

Coordinador de Projectes

Sabadell, 1996. Graduat en Filosofia per la Universitat Autònoma de Barcelona (2014-2018) i Màster en Filosofia Política per la Universitat Pompeu Fabra, que ha cursat gràcies a la beca Màsters d’Excel·lència de la Fundació Catalunya-La Pedrera (2018-2019). Actualment cursa el Màster en Political and Legal Theory a la Universitat de Warwick. (2019-2020).

Des de 2017 és ponent de la Secció de Filosofia de l’Ateneu Barcelonès És membre de la Societat Catalana de Filosofia, de la Sociedad de Filosofía Medieval, de la Fundació Bosch i Cardellach i soci de deba-t.org. Ha fet pràctiques a La Llança, digital de cultura d’ElNacional.cat i ha col·laborat amb la revistes Quadern de les idees, les arts i les lletres i Enrahonar: An international journal of theoretical and practical reason. Forma part del comitè editorial de la revista Audens.

Tornar a pàgina anterior