Home Marta Buch i Parés

Marta Buch i Parés

Patrona

És llicenciada en economia per la Universitat Autònoma de Barcelona, ha cursat el Doctorat d’Economia Internacional i Desenvolupament Econòmic de la UB i el programa de Direcció i Gestió d’Organitzacions No Governamentals d’ESADE.

Especialitzada en desenvolupament local, participació, tercer sector cultural i cooperació al desenvolupament tant a Catalunya com a Amèrica Llatina, té experiència en el camp de l’ensenyament, la consultoria i la direcció de projectes i entitats.

Ha treballat a la Universitat (CETT i UOC), l’àmbit de les ONG (Proyecto Local), la consultoria (Fundació CIREM i Activa Prospect), l’Administració Pública (Gabinet del President de la Generalitat de Catalunya) i el 3er sector. En els darrers anys ha estat directora d’Òmnium Cultural (2004-2011) i actualment és gerent dels Lluïsos de Gràcia (2011-actualitat).

Tornar a pàgina anterior