Home PROJECTES SEMINARIS PENSEM

SEMINARIS PENSEM

Els Seminaris Pensem són unes trobades en format reduït de (15-20 persones) per establir un debat entre experts i actors de la societat civil al voltant d’una qüestió d’actualitat centrada en Catalunya o els Països Catalans.

L’objectiu d’aquests seminaris és que del debat entre experts i actors de la societat civil, implicats en la qüestió que es debat, en sorgeixin noves idees i punts de vista que ens permetin construir nous horitzons de coneixement sobre els reptes actuals del país.

I Seminari “Sacsegem les polítiques lingüístiques”.

Podeu consultar els resultats a: Resultats I Seminari Pol Ling

II Seminari sobre la projecció internacional de Catalunya.

Presentació de l’estudi Anàlisi de la presència i construcció del relat del context sociopolític de Catalunya (2010-2015) a la premsa internacional (2010-2018)”, de Cristina Perales i Carles Pont

Seminari “Sacsegem les polítiques lingüístiques: El discurs sobre la llengua. Després de la normalització?”

Podeu consultar els resultats a Resultats II Seminari Pol Ling