Home ASSOCIA-T’HI

ASSOCIA-T’HI

4 Raons per formar part de la comunitat de la Fundació Congrés de Cultura Catalana

Participar en accions de debat en el si de la societat civil sobre el fet nacional.

Contribuir a construir lligams entre les entitats dels Països Catalans.

Contribuir a construir un projecte nacional basat en els valors de la democràcia, el pluralisme i la llibertat.

Donar suport a les activitats promoció de la llengua i l’anàlisi del fet nacional català a través dels premis i beques de la Fundació.

Fes-te’n soci/a o fes-hi un donatiu únic

• Responsable del tractament: Fundació Congrés de Cultura Catalana. NIF/CIF: G08650970
  • Finalitat del tractament: Gestió de l’alta de soci, i si ens autoritza, l’enviament de la newsletter.
  • Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
  • Conservació de les dades: Es conservaran mentre existeixi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
  • Destinataris: No se’n preveuen.
  • Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i a la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per a exercir els seus drets: direcció@fundaciocongres.cat
  • Informació addicional: Pot consultar la informació addicional a la nostra Política de Privacitat.

Beneficis fiscals persones físiques

Per donatius inferiors a 250 euros, el percentatge de desgravació és del 80% per la part estatal i del 15% per la part catalana.

Per donatius superiors a 250 euros, el percentatge de desgravació fins a 250 euros és del 80%, i el restant per sobre dels 250 euros fins a l’import de la donació és del 40%. Si durant els últims dos anys has fet un donatiu igual o superior, el 40% passa al 45%.

Beneficis fiscals persones jurídiques

El percentatge de desgravació és del 40% i, si durant els últims dos anys has fet un donatiu igual o superior, el 40% passa al 50%.