Home PROJECTES JORNADES NACIÓ XXI

JORNADES NACIÓ XXI

Les Jornades Nacioxxi.cat volen ser un espai per reflexionar sobre política i societat en el marc dels Països Catalans i de forma transversal entre persones d’entitats i partits polítics compromeses en la construcció nacional. Volem encetar un debat dinàmic, i alhora un debat en profunditat sobre els canvis polítics que s’han produït en els darrers anys: els recanvis de perfils polítics als municipis, o la incidència política de la societat civil i de les grans mobilització ciutadanes.

La primera edició de les jornades, el 2018, va estar dedicada a parlar sobre Canvi  i mobilització política ,  la segona edició es va desenvolupar sota el títol  Les bases socials de la ruptura i aquesta tercera va portar per títol La república de la cultura.