Home Francesc Marco-Palau

Francesc Marco-Palau

Patró

És historiador,  doctor en Història Comparada, Política i Social a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) amb el mestratge del professor Joan B. Culla.

Llicenciat en Història a la Universitat Rovira i Virgili (URV), màster en Història de Catalunya (UAB) i màster en Formació del Professorat (UAB), va fer una estada acadèmica Sicue a la Universitat de València (UV).

Columnista de premsa i col·laborador en diferents mitjans de comunicació, forma part del patronat de la Fundació d’Art Palau Ferré i és membre de l’Executiva de la Plataforma per la Llengua, entitat de la qual dirigeix la revista corporativa, la Corbella.

És autor de 5 llibres d’història de Catalunya: “La generació de la independència” (2017), “Francesc Dalmau. De Normandia a Palamós” (2015), “Promoure la llengua, compartir Barcelona. 25 anys del CNL de Barcelona” (2014), “Josep Rahola. Una veu catalanista d’esquerres al Senat” (2014), “Plataforma per la Llengua. 20 anys defensant el català” (2014).

Tornar a pàgina anterior